Sveikiname apsilankius „Sony“ palaikymo remonto puslapiuose. Padėsime jums atlikti reikiamus veiksmus, kad remonto darbai būtų atlikti kuo sklandžiau ir patogiau.
Kai būsite tikri, kad remonto darbai neišvengiami, jums reikės susirasti tam tikrą informaciją.
Toliau pateikiamas remonto darbams reikalingos informacijos kontrolinis sąrašas:
Kur ieškoti modelio pavadinimo ar serijos numerio?
Pateikdami mums modelio pavadinimą ir serijos numerį padedate mums tiksliai identifikuoti jūsų gaminį ir gauti daugiau informacijos, kuri palengvina remonto darbų vykdymą.
Jūsų sąskaita padeda pardavėjui patikrinti, ar jūsų gaminiui vis dar galioja garantija. Ji taip pat padeda jūsų gaminį susieti su informacija duomenų bazėje. Neturite sąskaitos? Nesijaudinkite, jei jūsų turimam gaminiui vis dar galioja garantija, pardavėjas turėtų turėti jos skaitmeninę kopiją.
Patikrinkite, ar jūsų gaminiui dar galioja garantija (žr. sąskaitą) arba suraskite pailgintosios garantijos duomenis. Jei nesate tikri dėl garantinio laikotarpio jūsų šalyje, patikrinkite mūsų apžvalgą.
Vardas, pavardė, adresas, el. pašto adresas ir telefono numeris.
Pasiruošimas labai svarbus sėkmingam darbų vykdymui. Aiškus problemos aprašymas padės remonto darbus atliekantiems darbuotojams.
Galite atsisiųsti ir išspausdinti šabloną, kuris padės trumpai pateikti reikiamą informaciją.
Atsisiųsti šabloną
Kadangi jau surinkote visą reikiamą informaciją, laikas surasti įgaliotąjį techninės priežiūros centrą (ĮTPC). Naudodamiesi ĮTPC paieškos priemone suraskite netoliese esančius ĮTPC.
Pasirinktas ĮTPC nurodys, ką jums daryti toliau. Būtinai pateikite jiems visą surinktą informaciją.
Spustelėkite ir suraskite įgaliotąjį techninės priežiūros centrą