Sveikiname apsilankius „Sony“ palaikymo remonto puslapiuose. Padėsime jums atlikti reikiamus veiksmus, kad remonto darbai būtų atlikti kuo sklandžiau ir patogiau.



1 veiksmas. Ko man reikia ir kodėl man to reikia?

Kai būsite tikri, kad remonto darbai neišvengiami, jums reikės susirasti tam tikrą informaciją.

Toliau pateikiamas remonto darbams reikalingos informacijos kontrolinis sąrašas:

Mano gaminio / modelio pavadinimas
Mano serijos numeris

Kur ieškoti modelio pavadinimo ar serijos numerio?

Pateikdami mums modelio pavadinimą ir serijos numerį padedate mums tiksliai identifikuoti jūsų gaminį ir gauti daugiau informacijos, kuri palengvina remonto darbų vykdymą.

Mano sąskaita

Jūsų sąskaita padeda pardavėjui patikrinti, ar jūsų gaminiui vis dar galioja garantija. Ji taip pat padeda jūsų gaminį susieti su informacija duomenų bazėje. Neturite sąskaitos? Nesijaudinkite, jei jūsų turimam gaminiui vis dar galioja garantija, pardavėjas turėtų turėti jos skaitmeninę kopiją.

Garantijos informacija

Patikrinkite, ar jūsų gaminiui dar galioja garantija (žr. sąskaitą) arba suraskite pailgintosios garantijos duomenis. Jei nesate tikri dėl garantinio laikotarpio jūsų šalyje, patikrinkite mūsų apžvalgą.

Mano asmeniniai duomenys

Vardas, pavardė, adresas, el. pašto adresas ir telefono numeris.

2 veiksmas. Problemos aprašymas

Pasiruošimas labai svarbus sėkmingam darbų vykdymui. Aiškus problemos aprašymas padės remonto darbus atliekantiems darbuotojams.
Galite atsisiųsti ir išspausdinti šabloną, kuris padės trumpai pateikti reikiamą informaciją.

Atsisiųsti šabloną

3 veiksmas. Įgaliotojo „Sony“ techninės priežiūros centro paieška ir kreipimasis į jį

Kadangi jau surinkote visą reikiamą informaciją, laikas surasti įgaliotąjį techninės priežiūros centrą (ĮTPC). Naudodamiesi ĮTPC paieškos priemone suraskite netoliese esančius ĮTPC.
Pasirinktas ĮTPC nurodys, ką jums daryti toliau. Būtinai pateikite jiems visą surinktą informaciją.




Spustelėkite ir suraskite įgaliotąjį techninės priežiūros centrą


Papildomi patarimai ir gudrybės

  • Sukurkite atsarginę savo duomenų kopiją:
    Remontuojant gaminį bus atkurti jo pradiniai gamykliniai nustatymai. Tai reiškia, kad visi įrenginyje saugomi duomenys, pvz., muzikos failai arba nuotraukos, bus panaikinti. „Sony“ nebus atsakinga už remontuojant prarastus asmeninius failus, todėl primygtinai rekomenduojame, kad prieš siųsdami mums savo gaminius sukurtumėte atsarginę failų kopiją. Tai galite padaryti perkeldami savo failus į kompiuterį, atminties kortelę arba išorinį USB atminties įrenginį.

  • Neįtraukite nereikalingų elementų
    Priedus su įranga siųskite, tik jei jie susiję su reikalingais remonto darbais (pvz., netinkamai veikia akumuliatoriaus kroviklis). Būtinai išimkite toliau nurodytus gaminius, nes atliekant remonto darbus jie gali būti išmesti, netinkamai įdėti arba sugadinti:
    • CD diskai
    • DVD diskai
    • „Blu-ray“ diskai
    • Atminties kortelės


    Jei siunčiant gaminį remontuoti prie pagrindinio įrenginio pridedami kokie nors priedai, svarbu nurodyti, kokie priedai buvo pridėti. Tai padės išvengti galimų ginčų ateityje. Pavyzdžiui, jei atliktus remontą pridėtas priedas nebūtų grąžintas.

    „Sony“ neprisiima atsakomybės už sugadintas ar netinkamai įdėtas atminties ar optines laikmenas.