1 būdas. „MySony“ gaminio registracijos el. laiškas (tik fotoaparatai):
Užregistravus kai kuriuos fotoaparatus gali būti suteikta papildoma vienerių metų garantija (yra papildomų sąlygų). Daugiau informacijos šia tema rasite čia.
Pavyzdys:
Jei nerandate aktyvinimo kodo arba jei niekada jo negavote el. paštu, patikrinkite nepageidaujamų el. laiškų aplanką. Jei registracijos el. laiško niekada negavote, susisiekite su mumis.
2 būdas. Įsigijote pratęstos garantijos kortelę.
Pratęstos garantijos kortelės nugarėlėje.
Pavyzdys:
Pastaba. Šiems modeliams netaikomi „Sony“ pratęstos techninės priežiūros planai:
Jei kyla problemų suaktyvinant savo kodą, susisiekite su mumis.
Jei turite 5 metų pratęstą garantiją (tik Jungtinėje Karalystėje), kuri užregistruota pas pardavėją ir „Sony“, jūsų televizorių mums vis tiek gali tekti suaktyvinti savo sistemoje. Susisiekite su mumis, kad būtų pritaikyta jūsų sutartis ir nurodytumėte tikslią įsigijimo datą.
Šis puslapis skirtas tik toliau nurodytiems „Sony“ įrenginiams: BRAVIA, vaizdo kameroms, „Cyber-shot“, fotoaparatams su keičiamaisiais objektyvais, objektyvams, namų garso gaminiams ir asmeniniams garso gaminiams.
Dėl Xperia ir Playstation įrenginių patikrinkite mūsų specialiąsias svetaines, kuriose pateikiama daugiau informacijos.
Apsilankykite mūsų specialioje remonto skiltyje.